وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و استان فارس

دفتر وکالت گروه بزرگ وکلای پایه یک دادگستری در شیراز 09217989533 وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و استان فارس- معرفی بهترین مشاغل و وکلا

وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و استان فارس

دفتر وکالت گروه بزرگ وکلای پایه یک دادگستری در شیراز 09217989533 وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و استان فارس- معرفی بهترین مشاغل و وکلا

وکیل طلاق توافقی سریع در شیراز و استان فارس

وکیل طلاق و طلاق توافقی فوری 2 هفته در شیراز مشاوره رایگان حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و مرودشت 09177872219 در این مطلب به موضوع پرونده‌‎های خانوادگی طلاق و طلاق توافقی فوری و معرفی برخی از وکلای پایه یک دادگستری در شیراز و وکیل طلاق و طلاق توافقی سریع خواهیم پرداخت.  هماهنگی اولیه اقدام نمایید. همچنین به موضوع مدت زمان و شرایط و چگونگی انجام طلاق توافقی و قوانینن جدید و مدت زمان آن می پردازیم.
مشاوره رایگان حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و مرودشت 09177872219

وکیل طلاق توافقی در شیراز

روش‌های طلاق و قوانین آن
در بسیاری از موارد از آن جایی که آشنایی با قوانین طلاق وجود ندارد و راه‌های درست جدایی قانونی طلاق و ساده‌ترین اقدام برای طلاق گاه به دلیل نداشتن آگاهی یک مسیر کوتاه و فوری و سریع به یک مسیر جدایی چندین ساله با مشکلات فراوان تبدیل می‌شود. در واقع به دلیل پیچیدگی مسائل خانوادگی نمی‌توان برای همه یک نسخه را پیچید. باتوجه به وضعیت زن و شوهر شراز و مسیر طلاق متفاوت است و حتی هزینه‌های روانی و مالی آن نیز تغییر می‌کند.

حق طلاق زن مهریه و نفقه
در گذشته‌ها زنان معمولا اقدامی برای طلاق انجام نمی‌داند و این به دلیل فشاری بود که از طرف خانواده‌ها بر ایشان ایجاد می‌شد. و البته باید در نظر داشت که زنان به دلیل نداشتن استقلال مالی نیز معمولا تمایلی به این کار نداشتند ولی امروزه به دلیل بالارفتن سطح دانش و تحصیلات زنان جامعه زن نیز دارای استقلال مالی شده است. در این میان اگر دنباله ی زندگی امکان پذیر نباشد و به صورت شرعی و عقلی نادرست باشد زن باید طبق قوانین بتواند اقدام به جدایی و طلاق کند. زن و شوهر حتما باید تا جای مکن کوشش کنند جلوی جدایی را بگیرند.

وکیل طلاق توافقی شیراز

محدودیت های طلاق گرفتن برای زن
البته قانون محدودیت‌هایی را وضع کرده است. برای نمونه زنان نمی‌توانند به جز این موارد تقاضای طلاق کنند و دادگاه خانواده تنها این موارد را می‌پذیرد: جنون مرد، اعتیاد یا ترک خانه ، نبود دسترسی به همسر و از این دست مسائل که باید توسط وکیل خانواده یا موکل اثبات شود. البته زن حق قانوی و شرعی دارد که بتواند مهریه یا اجرت المثل خود را دریافت کند و در صورت نیاز با توافق با مرد به جای حق طلاق این موارد را ببخشد.

مراحل طلاق توافقی
به نظر بهترین شیوه در صورتی که واقعا ادامه ی زندگی برای دو تن میسر نباشد طلاق توافقی باشد. این نوع جدایی باید مراحل اینچنینی را پشت سر بگذارد
زوجین حتما برای چند بار به پیش مشاور بروند و کاملا بررسی کنند که دنبال کردن زندگی مشترک زناشویی امکان پذیر است یا خیر.
پس از اینکه اطمینان یافتند ادامه زندگی مشترک امکان پذیر نیست برای انجام طلاق توافقی دوستانه و بدون درگیری به توافق های منطقی و عملی برسند.
در صورت امکان طلاق توافقی انجام شود تا هم به خود زن و شوهر و هم به فرزندان و اطرافیان و خانواده آسیب کمتری برسد. البته توضیه می کنیم برای اینکه بدانید مراحل طلاق توافقی چیست به صورت کامل تر این مطلب را از تارنمای رسمی دفتر وکالت بخوانید : مراحل و شرایط طلاق توافقی

مدت زمان طلاق توافقی شیراز سریع 1 هفته
طلاق در شهر شیراز و استان فارس و برخی از استان های دیگر طبق قوانین جدید نزدیک به 3 ماه و اندی طول می کشد. باید در نظر داشت که طلاق توافقی معمولا از طرف دو وکیل برای دو طرف پرونده انجام می شود. این دفتر وکالت امکان برقراری و گرفتن حکم قطعی طلاق توافقی در شیراز را به مدت یک هفته یا نهایتا 10 روز دارد. باید مسیرهای قانونی تا اندازه‌ی ممکن کوتاه شود. ( در صورت نیاز به وکیل طلاق توافقی سریع در شیراز می توانید با شماره تلفن های درج شده جهت هماهنگی اقدام نمایید )
البته زوجین و طرفین باید حتما پیش از اقدام درباره ی مسائلی مانند حضانت فرزندان یا مهریه و نفقه زن به توافق رسیده باشند و این موارد در دفتر حقوقی وکالت ثبت خواهد شد و صورت جلسه توسط وکیل انجام خواهد شد. یک وکیل خوب یابد بتواند تمامی مراحل طلاق باید از طریق قانون جاری کشور و رعایت مو به موی قوانین انجام  دهد آن هم در کم ترین زمان ممکن. طلاق در این دفتر وکالت طی یک هفته تا 10 روز انجام خواهد شد.

مشاوره حقوقی با وکیل در شیراز
 تمشاوره رایگان حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و مرودشت 09177872219 جنابان و در صورت نیاز به مشاوره حقوقی حضوری در دفتر وکالت آقایان و بانوان وکیل آماده ارائه خدمات حقوقی به موکلین می باشند.
---
پی نوشت جالب است بدانیم برخی بر اثر شکستن یک پنل برد فلش خور ضبط ماشین یا از خرابی یک کابل اپتیکال نوری یا دانگل بلوتوث ماشین کار را به جدایی کشانده اند!  مراقب این موارد باشیم و تنها در صورت وجود مسائل جدی اقدام به چنین کاری کنیم.
وکیل در شیراز - شماره وکلای شیراز - وکیل در شیراز - وکیل چک در شیراز - مدت زمان طلاق توافقی در شیراز -وکیل طلاق توافقی در کوتاه‌ترین زمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.